IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Schelden/vloeken.

Go down 
AuteurBericht
Domenico
CVDM

Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

BerichtOnderwerp: Schelden/vloeken.   zo mei 22 2011, 04:02

Sinds ik op YC zit irriteer ik me lichtelijk aan het feit dat ik niet mag schelden in mijn post's. Ik ben gewend dit wel te doen, aangezien het op MH niet verboden is. En ik vroeg me af of we ook hier niet in konden stellen dat we gewoon in posten mochten vloeken. Tenslotte zijn het jongeren, en alle jongeren schelden/vloeken. Althans ik ken geen jongeren en eigenlijk ook bijna geen volwassenen die dit niet doen.. En al helemaal als je in een afkick kliniek zit denk ik dat je daar nog wel eens iets slechts over te zeggen hebt...
Nouja, dit vroeg ik me af (aa) Wat vinden jullie hier van? Waarom zou er niet, en waarom zou er wel gescholden mogen worden in posten?
Btw, als er besloten zou worden dat het wel mag. Is het misschien handig om af te spreken dat je bijvoorbeeld niet met ziektes mag schelden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alex
Moderator

Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 19

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   zo mei 22 2011, 06:21

Opzich zou het wel kunnen. Maar dan wel op de voorwaarde zegmaar dat er niet met ziektes wordt gescheld ofzo, als dat niet mag, dan ben ik voor. :')
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rue

Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   zo mei 22 2011, 07:03

Ik vind het opzich wel leuk dat je mag gaan vloeken, maar als je het niet leuk zou vinden kan je toch gewoon aan de onderkant van je post schrijven dat je liever niet wil dat mensen in je topic vloeken. Ook is het best handig als je ruze met iemand zou maken..
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Domenico
CVDM

Character sheet
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   zo mei 22 2011, 09:42

Alex schreef:
Opzich zou het wel kunnen. Maar dan wel op de voorwaarde zegmaar dat er niet met ziektes wordt gescheld ofzo, als dat niet mag, dan ben ik voor. :')
Ja, ik vind ook dat er niet met ziektes gescholden mag worden. Ik irriteer me er in real ook altijd vreselijk aan als mensen dat doen, kan er vooral niet tegen als mensen met kanker schelden. Dat doe je gewoon niet.

Rue schreef:
Ik vind het opzich wel leuk dat je mag gaan vloeken, maar als je het niet leuk zou vinden kan je toch gewoon aan de onderkant van je post schrijven dat je liever niet wil dat mensen in je topic vloeken. Ook is het best handig als je ruze met iemand zou maken..
Schelden hoef je niet altijd naar elkaar doen, dat kun je ook in je gedachten doen. Ik wil bijvoorbeeld vaak 'scheld woorden' voor een ander woord zeggen bijv: Kl*te afkickkliniek ect. Maar idd als je niet wil dat mensen schelden, of vloeken in je topic zou je het er onder kunnen zetten. Ook bij ruzies is het zoals je al zegt erg handig, ik ken geen jongeren die mensen uit gaan schelen met vervelende kakkerlak -ja ik kan even niks beters verzinnen (aa)-

Nog meer mensen die hun mening hierover kwijt willen? Nog mensen die tegen zijn, of juist voor?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Steffi

Administrator

Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   ma mei 23 2011, 04:01

Ik vind het een goed idee.
Tieners en mensen vloeken nu eenmaal, it's part of life
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Megan

Administrator

Aantal berichten : 285
Punten : 832
Registratiedatum : 19-11-10

Character sheet
Partner: I'm too fat..
Verslaving: Anorexia & Smoking

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   ma mei 23 2011, 04:57

Prima. Wink

Je mag schelden, maar geen ziektes gebruiken. ^^

CVDM

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   ma jun 06 2011, 03:20

Ik zag bij regels staan dat je het nog niet had veranderd, nieuwe leden zullen dus waarschijnlijk denken dat schelen niet toe gestaan is.. Of ben jij/zijn jullie van gedachten veranderd wat schelden betreft?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Schelden/vloeken.   

Terug naar boven Go down

Schelden/vloeken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overleg :: Discussies-
Ga naar: