Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Alleen jongens (Discussie)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Aimé

Aimé


Aantal berichten : 24
Punten : 63
Registratiedatum : 23-05-11

Character sheet
Leeftijd: Do you wanna know that?
Partner: Michael, i miss you
Verslaving: You don't wanna know that 0.o

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 03:11

Erger je je ook wanneer je de titel leest?
Wel daarover zou ik het graag willen hebben...

Ik zie soms van die topics staan met daaronder 'Alleen jongens of only boys' en vondt deze nogal vergelijkbaar met de 'ik-zoek-wanhopig-een-lief topics.' Ik erger me inderdaad aan en volgens mij ben ik ook niet de enige. Wink
Over de ik-zoek-wanhopig-een-lief topics zijn ondertussen na vele discussies, verboden geworden of zover ik weet komt dat niet meer voor. De alleen jongens/meisjes topics komen op hetzelfde neer, alleen iets anders geformuleerd, dus... hoe denken jullie erover?

Greetzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Denise

Denise


Aantal berichten : 73
Punten : 148
Registratiedatum : 03-05-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Nobody want a 'pig' as partner.
Verslaving: Anorexia.

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 03:58

jhaaaaaaaaaa
echt iritant
ik zat op een forum en daar waren bijna alle topics met 'only boys' of 'for girls' onderaan de post
kan je beter iemand een pm sturen voor een topicje en dat opbouwen
en niet direct een love zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nyan.cat/
Leroy

Leroy


Aantal berichten : 133
Punten : 490
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Garage ô.o

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: You know how people say you can't live without love? Well, oxygen's even more important.
Verslaving: Agressiestoornis ~ THC & LSD

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 04:14

Mee eens.
Het gaat niet alleen over partnerschappen. Sowieso staat er in de regels dat je pas partners mag zijn bij een bepaald aantal punten. Waarom zou je dan gelijk opzoek gaan naar een jongen die je misschien als partner zou willen? Het moet nog altijd van twee kanten komen [:
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 04:17

ALs je een uitsluiting voor een persoon doet is het nog begrijpelijk. Dan heb je waarschijnlijk ofwel iets afgesproken dat ze iets gaan krijgen als ze elkaar beter kennen in dat topic en ze elkaar al kennen ofwel wil je ze elkaar leren kennen ofzo.

Maar topics waar enkel boys of enkel girls in mogen is irritant. Dan kun je er even goed zetten: 'Enkel jongens die haar als lief willen!!' of omgekeerd. Wat ik nu wel merk is dat Steffi meer met jongens omgaat dan met meisjes maar daarom wil ik nog geen lief voor haar. Dus girlz: Voel jullie geroepen om Steffi te stalken XD (zolang Steffi maar niet lesbi wordt ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimé

Aimé


Aantal berichten : 24
Punten : 63
Registratiedatum : 23-05-11

Character sheet
Leeftijd: Do you wanna know that?
Partner: Michael, i miss you
Verslaving: You don't wanna know that 0.o

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 07:42

Ja, ik zie dat de meeste het er wel eem eens zijn, maar wat kan eraan gedaan worden?
Kunnen de mods of de admins de post EdIT-en en erbij zetten dat het niet mag, of gewoon maar negeren? (Dat laatste lijtk me niet echt verstandig, aangezien je je er nog steeds aan kunt ergeren)
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 07:47

Ja, ik irriteer me er ook wel aan. Want zoals Leroy al zegt het gaat niet alleen om partnerschap, al kunnen een jongen en meisje ook gewoon vrienden zijn. Met zo'n topic geef je wel aan, dat je meer wilt dan dat. Daardoor denk ik trouwens niet dat het nodig is dat de modjes en admins er wat aan doen, want het schaarse aantal jongens hier (ja we hebben geloof ik wel degelijk een jongens te kort xD). Lijkt niet geïnteresseerd in dergelijke topics, ik zelf ook niet. Ik zie liever hoe het loopt, dan ik al van te voren af ga spreken met wie mijn ac partner word. Bovendien waarom zou je direct een partner willen? Althans zo denk ik er over hea (aa) En idd moet er gewacht worden tot 400 punten en dat duurt nog redelijk lang..
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 07:50

We zouden eventueel het puntenaantal kunnen verhogen omdat het vooral om de verslavingen gaat maar we kunnen het niet gaan verbieden want dan mag je totaal geen uitsluitingen meer geven en dat zou soms nadelig kunnen zijn. Ik zou het eens met Kate en Alex moeten bespreken wat we gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimé

Aimé


Aantal berichten : 24
Punten : 63
Registratiedatum : 23-05-11

Character sheet
Leeftijd: Do you wanna know that?
Partner: Michael, i miss you
Verslaving: You don't wanna know that 0.o

Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 08:11

Met je 400 punten hebben als je een partner wilt 0.o (Ok, hier komt ook nog een discussie van, want jah, ik ben er weer es tegen (A) xD)

Voor de rest: iets aan doen is idd moeilijk. Het verbieden is wat flauw, want dan lijkt het hier straks nog een echte instelling. Daarom ben ik het nu nog met Domenico eens. Als er wat meer actieve leden komen en er komen meer topics, dan zou er misschien echt iets aan veranderd moeten/kunnen worden. Nu zou ik het idd gewoon laten en afwachten. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitimedo mei 26 2011, 08:29

Drew is momenteel samen met Iris het enige echte koppeltje (achter een paar postjes wss) Maar dat was al langer afgesproken buiten de rpg om en daarvoor ga ik niet andere meidenaccjes meiden of jongensaccjes. Drew loves girls and boys dus is het eens lekker wat anders ^^.
Nu kunnen we er idd weinig aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen jongens (Discussie) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen jongens (Discussie)   Alleen jongens (Discussie) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen jongens (Discussie)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overleg :: Discussies-
Ga naar: