Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [VL] Fight for Life

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yara

Yara


Aantal berichten : 39
Punten : 146
Registratiedatum : 14-05-11

Character sheet
Leeftijd: 14
Partner: /
Verslaving: Anorexia

[VL] Fight for Life Empty
BerichtOnderwerp: [VL] Fight for Life   [VL] Fight for Life Icon_minitimezo jun 19 2011, 23:44

JAAAA, dit is mijn 2e verhaal lijn die ik in mijn hele leven open.

Lees mee, en hopelijk doe je mee.

Inleiding
Yara is een Anorexia patiënte. In het begin speelde de Anorexia nog niet echt, maar nu is Yara echt bang voor eten, en alles wat ze eet komt er ook meteen weer uit.

Verhaal
"Ja, dat klopt, ze eet echt helemaal niets meer." Yara hoorde haar moeder aan te telefoon. "Ja, ja. Oke, dan komen wij maar. Ja. Oke, dank u wel!" haar moeder ging op. Yara kwam de trap af. "Wie was dat?" vroeg ze. "Iemand van de kliniek waar je heen moet." de kliniek. Ook dat nog. Haar moeder loopt al naar de auto, Yara volgd. Na ruim twee uur rijden komen ze aan bij de kliniek. "Youth Centrum," ziet ze staan. Haar moeder geefd haar een duwtje in haar rug.

Een paar maanden geleden is Yara en YC gekomen. En ze moet genezen vna haar Anorexia. Maar dat is voor haar niet zo makkelijk of vanzelfsprekend. Haar moeder maakt zich erg veel zorgen, want ze word regelmatig gemaild door de kliniek. Als het blijkt dat Yara in de gevaren zone zit. (wat ze al zat, maar dat niemand merkte) word ze aan de sondevoeding gezet. Ze is te zwak om te lopen.


Rollen
Yara;
Yara is het meisje met anorexia, zij komt in de gavaren zone. Bezet door Yara

Vrienden van Yara die haar willen helpen;
dit zijn gewoon jongens en meisjes die Yara willen helpen.

Mensen die Yara niet mogen;
Dit zijn jongens en/of meisjes die Yara veel pijn bezorgen van binnen, zij zorgen ervoor dat ze zelfmoord wilt plegen.


Ik weet dat het een redelijk heftige verhaallijn is, maar ik wil gewoon een beetje actie in de rpg, ik verveel me soms nog al. Dus meld je aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[VL] Fight for Life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overig :: Verhaallijn-
Ga naar: