Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Leroy Jace

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leroy

Leroy


Aantal berichten : 133
Punten : 490
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Garage ô.o

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: You know how people say you can't live without love? Well, oxygen's even more important.
Verslaving: Agressiestoornis ~ THC & LSD

Leroy Jace Empty
BerichtOnderwerp: Leroy Jace   Leroy Jace Icon_minitimezo mei 08 2011, 03:48

Leroy Jace

Leroy Jace Mega_model_bernardo_velasco_024

Naam: Leroy Jace
Geslacht: Mannelijk
Geboortedatum: 02-01-1993
Leeftijd: 18 jaar
Familie: Ouders onbekend. Geadopteerd door Macie Jace en Robbert Jace
Partner: Nog een erbij, tuurlijk.
Verslaving: Agressiestoornis ~ THC & LSD
Karakter: “Je kan me opvliegend noemen, je kan me irritant noemen. Ik ben wie ik ben en daar verander je niets aan.”
~~ Ontspannen, patser, loslippig wanneer dat nodig is.

Geschiedenis: Toen hij twee was is hij geadopteerd door Macie en Robbert. Sindsdien is hij ze papa en mama gaan noemen. Rond zijn 10e jaar kreeg hij problemen met bendes. Omdat hij problemen met ze had en ‘schulden’ moest inlossen ging hij voor ze werken. Zo kwam hij in contact met LSD en THC. Ondanks alle problemen waar hij zichzelf in werkte bleven Macie en Robbert er altijd voor hem. Andere ouders zou hij dan ook niet willen hebben. Op zijn 16e werd hem verteld dat hij geadopteerd was, sindsdien heeft hij af en toe last van steeds heftigere agressieaanvallen.

Nu: Leroy heeft verschillende vriendinnen buiten de kliniek om. Af en toe spreekt hij met eentje af om een lolletje te hebben. De laatste tijd wind hij zich steeds vaker op om kleine dingen. Wanneer iemand te lang naar hem kijkt word hij geïrriteerd en slaat hij er meestal op los. Door verschillende gebeurtenissen heeft hij tijden alleen gezeten. Tegenwoordig loopt hij weer tussen iedereen zonder problemen te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leroy Jace
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Voorstellen :: Character-
Ga naar: