Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Het onzin topic.'

Ga naar beneden 
+17
Domenico
Sharlène
Ayanna
Rue
Oliver
Denise
Jill
Steffi
Zélie
Leroy
Kyla
Damon
Alex
Claudia
Yumi
Megan
Hailey
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Alex
Moderator
Alex


Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een doos onder jouw bed. >D

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:15

Zo'n kind uit mijn klas. Die zit mij heel de tijd te beschuldigen dat ik iets over haar heb gezegd toen ze 'echt ziek' was & allemaal zeggen dat ik nog wel meer dingen heb gezegd. Gaat die zus het voor haar opnemen op Hyves via krabbels, ik dus heel netjes teruggeantwoord heel de tijd enzo. Ik heb die dingen echt niet gezegd, dus ze beschuldigen me gewoon vals. Zit ze heel de tijd te zeiken dat ik zogenaamd altijd bij alle dingen lieg en alle verhalen verdraai. Ik heb toch meer vrienden achter me staan, laat ze maar lekker komen hoor. Haar zus is namelijk bang voor mijn nicht dus ik had dat daarnet tegen gezegd dus die zo; Ja wacht maar, ik pak haar wel een keer. En iemand uit mijn voetbalteam zit bij haar in die klas, die gaat ook zo zeggen morgen tegen haar van; Beter houden jullie op met z'n tweeën Tess allemaal vals te beschuldigen want anders krijgen jullie echt super problemen met Anne-Wil. Tss, ben ik even blij dat ik meer vrienden heb & goede. Dat meisje ging gewoon om niks janken daarnet.. O.o
Maar dit is niet het hele verhaal hoor. xD
Daarnet ook in de middag op msn zij allemaal zeggen zo; jij bent echt zielig weetje. Maar gelukkig was ik bij een vriendin van mij want anders had ik haar echt uitgescholden en alles hoor, ik zweer het.. Kutkind dat ze is. IK VERMOORD HAAR GEWOON. O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Claudia
VIP
Claudia


Aantal berichten : 345
Punten : 1048
Registratiedatum : 06-05-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17 years old.
Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now..
Verslaving: Smoking & Agression..

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:16

OMG, IK MEP HAAR DOOD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.enyatjj.hyves.nl
Alex
Moderator
Alex


Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een doos onder jouw bed. >D

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:16

Haha hoeft niet, doet Anne-Wil zeker al. Haha, die had iemand ook recht in de klas een bloedneus geslagen en een blauw oog. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:17

Ik typ ook niet lang XD maar doe gewoon tot ik geen inspi meer heb XD
@Alex, soms zijn er gewoon ongeloofelijke zielige mensen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:19

Claudia schreef:
Mitchell : jij heet dus in RL ook Mitchell?

Jeuh wel zo makkelijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Moderator
Alex


Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een doos onder jouw bed. >D

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:19

@ Rue, ja dat weet ik nu inmiddels ook wel. Ze staat zo op een foto op mijn Hyves, dus ik zei zo bij die goede vriendin van mij daarnet; zal ik haar er lekker afknippen en hem erop zetten met ons 2? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:21

Leuk ik neem mijn eigen naam niet heb er geen mooie Sad

Moet je echt doen Alex XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:22

@Rue: ik vind mijn naam ook niet zo mooi hoor maar ik wist niks beters xd

Zwaar irritant is dat zeg. Ik haat het als mensen elkaar afzeiken om geen enkele reden of enkel omdat ze iets via via gehoord hebben Rolling Eyes Zelf heb ik er niet zo'n last van maar ik ken mensen die dat wel hebben. Maar van wat ik merk maken wij jongens minder ruzie dan jullie meisjes. Wij zijn een vreedzaam volk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:24

OMG wat een zieleg meisje!
Dat dat kind ff haar eige leven gaat verzieken!

@Mitchel: Dat geloof je zelf toch niet? xD


Btw: Heeft iemand een handleiding voor: Jongen zonder zelfvertrouwen die je hopeloos probeert duidelijk te maken dat je mooi bent?


Laatst aangepast door Steffi op di mei 17 2011, 08:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:26

Ik denk dat jongens niet zo snel jaloers zijn als meisjes en dat meisjes daarom sneller ruzie maken XD Of jongens laten het gewoon niet merken dat ze jaloers zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Moderator
Alex


Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een doos onder jouw bed. >D

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:27

Tsss, en het ergste is dat ze haar zus erbij haalde en die niet normaal ging doen tegen mij. Maar zij begon met ruzieën, ik niet. Mijn vriendinnen weten zegmaar ook wel dat ik écht niet snel boos wordt. Maar áls ik boos word, dan ben ik echt goed in negeren en boos doen enz. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:28

Wij jongens roddelen ook wel eens hoor en zijn ook wel eens jaloers en zo (: Alleen is het zo dat wij dat dan niet zo vaak zeggen of laten blijken en houden onze mening liever voor ons. Al heb je dan natuurlijk van die flauwerds die geen blad voor de mond weten te nemen. Er is zo'n meisje in mijn klas (Rosa) en die heeft overgewicht en al die jongens zitten de hele tijd sarcastisch tegen haar te lullen van 'ooh je bent zo mooi wil je op een date?' en dat is dan echt gemeen. Maar ik houd me er toch wel buiten want ik wil geen ruzie met hun, weet je..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:29

Ze was waarschijnlijk jaloers op jou XD En volgensmij heb jij veel super leuke vriendinnen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:31

Al die meisjes zijn tegenwoordig jaloers op elkaar en gaan elkaar daarvoor haten.. En dat kan je niet negeren en dat weet ik wel maar probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken en je niet op de kast te laten jagen Alex (: Ja origineel advies ik weet het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:32

garmu dat meisje, Zie je wel dat jongens gemeen zijn?

@Tess: Dat meisje is best laag, je beschuld mensen niet vals

Kutjes, de ogen op Steffi haar avatar zijn hier heel erg, eng... terwijl ze, als het plaatje is, vele mooier zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Moderator
Alex


Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een doos onder jouw bed. >D

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:33

Zij heeft ook zwáár overgewicht, een keer ging ik vragen hoe zwaar ze woog via een omweg zodat ze het niet merkte. Best wel gemeen van me eigenlijk. xD
Ja kan wel en idd, ik heb veel vriendinnen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:33

Doen ze dat echt bij dat ene meisje?? Ik probeer het niet te doen bij mensen die zich slecht voelen maar meer bij mensen met een te hoog ego want die moeten echt wel eens normaal gaan doen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:36

Bij mij op sgool zijn allemaal hoge ego meiden. Ben blij als ik er weg ben...
Zie ik toontje wel niet meer zo vaak maar kan mu nog weinig schelen. Die kerel kan de boom in voor mij s:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:36

Ooh jongens kunnen echt heel gemeen zijn hoor Razz Ook achter je rug om roddelen ze maar raak. Ze willen dat je denkt dat het niet zo is maar het is wel zo en ze kunnen net zo gemeen zijn als meisjes alleen doen zij het meer achter je rug om.. Of evenveel en meisjes doen het gewoon ook in je gezicht, ik weet niet hoe dat werkt allemaal.

@Rue: ja het is echt heel zielig. Bijvoorbeeld bij gym vorige week gingen ze naar haar toe, armen om haar heen en zeggen van 'oooh je bent zo mooi' met zo'n duidelijke sarcasme. En dan in de klas of zo 'hij vond je alleen leuk in je gymkleren want je normale kleren zijn smakeloos'. Echt lullig, maar niemand durft er wat tegenin te brengen en ik ga niet de held uit hangen: ik durf dat ook niet, ik wil niet dat ze boos worden op mij want ik hoor er eindelijk bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:41

@mitchell: OMg wat een zandkorrel jongens! ze zouden het bij mij op sgool niet moeten proberen want dan was ik zo hard uitgevlogen. Ik hou mu mond voor niemand! maar begrijp je wel hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:41

@Mitchell mijn vriendinnen zijn soms ook best gemeen tegen sommige mensen en dan zeg ik altijd: Hoe zou jij je voelen?
En dat helpt meestal XD
Bij mij zitten er ook veel mensen met een hoog ego en daar irri ik me erg aan!
Ik moet nog veel posten maar ben inspiloos XD dus dat zal voor morgen zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Moderator
Alex


Aantal berichten : 225
Punten : 621
Registratiedatum : 04-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een doos onder jouw bed. >D

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: I only gonna break you're heart!
Verslaving: XTC / drugs

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:42

Ja ik snap het wel, volgensmij voelde dat meisje zich ook buitengesloten, maar in het echt wás dat niet, nu wel. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:44

Ja ik vind het ook een rotstreek en ik doe er zelf nooit aan mee maar ik doe er ook weinig aan. Ik zeg soms wel in prive 'was dat nou echt nodig?' maar dan lachen ze alleen en zo en dan lach ik dus ook maar wee om conflict te voorkomen. Ik weet het, slecht van me maar ik ga niet liegen dat ik alles tegenhoud terwijl het niet zo is... Al kan dat hier wel makkelijk haha, lekker de held uithangen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:44

Zo voel ik mij ook soms maar dan denk ik aan mijn vriendinnen en dan gaat dat gevoel over XD
En ik zou ook niets durven zeggen maar zou wel iets proberen maar vind het echt raar dat jongens ook roddelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitimedi mei 17 2011, 08:46

Ja dat is de bedoeling (dat jullie dat een vaag idee vinden) Razz Want dan gaan jullie niet tegen ons zeiken over wat een of ander sletje jullie nu toch weer heeft geflikt want dat willen wij toch niet horen xd grapje, alle jongens in mijn klas verdedigen hun vrienden en vriendinnen als dat nodig is. Terwijl zij begonnen met de ander uitschelden voor van alles en nog wat Razz Ik laat het gaan en doe er zelf maar niet aan mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'Het onzin topic.' - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Het onzin topic.'   'Het onzin topic.' - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Het onzin topic.'
Terug naar boven 
Pagina 21 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'Het onzin topic.'
» 'het onzin topic'
» Opgepast, Priscilla maakt een Meeting's Topic =D
» Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Off'topic :: Kletsschuur-
Ga naar: