Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jalango

Jalango


Aantal berichten : 61
Punten : 105
Registratiedatum : 04-05-11

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Just break trough my defence without become invalide
Verslaving: Drugs

Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Empty
BerichtOnderwerp: Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering   Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Icon_minitimeza mei 14 2011, 06:10

Ik had dit al voorgestelt bij nicole maar die antwoorde niet en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden dus besluit ik nu dat ik het hier neer ga zetten (A) Oke hier komt het:

Dé afzondering x)
Die hebben ze ook in jeugdgevangenissen. Als je gaat vechten of je slecht gedraagt moet je naar de afzondering. Dat is een soort afdeling met cellen waar je dan moet zitten. Het is er ijskoud en je moet je kleding vervangen door een jurk waarmee je jezelf niet op kan hangen. De ramen zijn van onbreekbaar glas en in de kamer is alleen een matras van plastic en een wc van onbuigbaar staal. Je meot er 24 uur zitten en dan word je gehaald, maar er word dan ook gekeken of je rustig genoeg bent om terug te gaan.

En dan had ik nog een ideee, dat de begeleiders ook gespeeld worden. Die kunnen dan de jongeren naar de afzondering brengen ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara

Yara


Aantal berichten : 39
Punten : 146
Registratiedatum : 14-05-11

Character sheet
Leeftijd: 14
Partner: /
Verslaving: Anorexia

Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering   Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Icon_minitimema jun 13 2011, 19:31

Ik vind het wel een goed idee, De meeste mensen hier zijn wel zo dat ze hun character zich laten verzetten. En ook dat er begelijders komen met een echt acc is ook een goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
kellan

kellan


Aantal berichten : 39
Punten : 160
Registratiedatum : 09-06-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: I have enhough on my drug, why do i need someone els.
Verslaving: drugs, slaap/kalmeringsmiddelen, alcohol, adrenaline en agressie stoornis.

Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering   Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Icon_minitimema jun 13 2011, 23:55

Ik vind het een leuk idee. Maar zullen er echt mensen graag begleiding/psychiater willen spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering   Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Icon_minitimedi jun 14 2011, 06:41

De afzondering klinkt leuk, maar ergens is het vergelijkbaar met de behandelkamer's. Tenslotte zit je daar ook opgesloten en afgezonderd van de rest, aan de andere kant daar zal het cel idee wel minder heersen en je word er om andere redenen naar toe gebracht. Maar iets wat me een beetje tegen staat bij de afzondering is het feit dat het nogal tegenstrijdig is om vanuit daar te gaan RPG'en, voor RPG heb je namelijk 2 mensen nodig en ik denk niet dat ze twee mensen die te agressief zijn en misschien ook zelfmoordneigingen hebben in één kamer zetten?
Begeilders zou ik eigenlijk niet laten spelen, simpelweg omdat ik denk dat er niemand is die dat wil doen. Als een begeleider word je door de jongeren met de rug aan gekeken, je kunt geen vrienden maken om nog maar te zwijgen over relaties en partnerschap. Bovendien zijn de meeste begeleiders ook een stuk ouder wat het spelen van zo iemand saai maakt. Althans dat lijkt mij, natuurlijk kun je er wel wat om heen bedenken. Een jongen begeleider die de patiënten graag mogen, en die misschien zelfs een relatie krijgt met een patiënt wat dan weer streng tegen de regels gaat ect. Maar het blijft de vraag zijn er mensen die liever een begeleider dan een patiënt spelen? Op zich lijkt het me best leuk als er een echte begeleider is, maar of er ook iemand is die er één wil spelen? Al helemaal nu het forum zo inactief is denk ik dat je het beter op enkel patiënten kunt houden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering   Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Idea! (eigenlijk 2 maar oke) De afzondering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: