Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 7
Punten : 27
Registratiedatum : 19-05-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner:
Verslaving: alcohol

Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken   Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Icon_minitimevr mei 20 2011, 00:01

Normaal doe ik dit niet, maar ik dacht dat het misschien wel fijn is als jullie weten wie ik ben en ik heb een tussenuur waar ik me in doodverveel

Ik ben Sanne, over minder dan een maand 16 jaar oud en woon in een dorp met een verschrikkelijke lange naam, in de buurt van Rotterdam.
Ik heb een hekel aan schoolcomputers, eigenlijk aan alles wat te maken heeft met school, maar hou van schrijven, fotograferen, dansen, circus, musicals. Creatieve dingen geloof ik.
Ik heb twee katten, Minoes en Saartje. Ze zijn beide wat...appart. Binnenkort vult een derde kitten de groep aan, dus dan kunnen we officieel een katten gekkenhuis beginnen Blijheid
Ik heb nogal snel de neiging om mijn persoontjes op RPG's te verwaarlozen, dat komt door de drukte met mijn schoolwerk, dus als jullie mij dan even heel erg willen stalken als dat gebeurt, zodat ik dit keer Chloe niet verwaarloos?
Alvast bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken   Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Icon_minitimevr mei 20 2011, 02:14

Sanne Very Happy Welkom&veel plezier ^^
En als je Chloe verwaarloosd zal ik je persoonlijk gaan stalken Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken   Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Icon_minitimevr mei 20 2011, 04:02

Welcome en ik wil wel helpen met stalken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken   Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De persoon achter Steffi
» Oké dan. Anders blijf ik voor eeuwig onbekend. D:
» 'Het onzin topic.'
» 'Het onzin topic.'
» 'het onzin topic'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: