Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Partner met 400 punten, niet iets te veel?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Aimé

Aimé


Aantal berichten : 24
Punten : 63
Registratiedatum : 23-05-11

Character sheet
Leeftijd: Do you wanna know that?
Partner: Michael, i miss you
Verslaving: You don't wanna know that 0.o

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimedo mei 26 2011, 08:28

Tweede discussie voor vandaag, ik ben in topvorm... xD

Waar ik me weeral aan heb geergerd is het feit dat er in de regels staat dat je 400 punten moet hebben voor je een partner krijgt.
Ik vind het persoonlijk wat veel en onduidelijk, want na die 400 posts ben je net vrij om te nemen wie je maar wilt. Het is net of je na die 400 post van de ene naar de andere partner mag springen, zelfs al heb je er nog geen topic mee of heb je hem/haar nog maar net gezien...
Het probleem is ook als jij 400 post hebt, je hebt met iemand Ge-RPGd en je wilt er partners mee worden maar wat blijkt, hij of zij heeft bv. nog maar 200 punten. Is dat niet wat irritant..?

Nu kun je een nieuwe regel maken over dat je na zoveel posts of topics met elkaar partners mag worden, maar als we eerlijk zijn, in real life duurt het soms niet eens een uur of je hebt alweer een nieuw koppel en aangezien Youth Centrum ook op het reale leven is gericht, denk ik dat het wel moet kunnen. Ook als je een player/loverboy/pooier(in ergere gevallen) speelt, moet je eerst wachten voor je echt kunt 'playen' of meisjesversieren en partner mee worden.

Een nadeel is wel als je de regel weghaalt dat er meerdere topics zullen komen met: Only boys, of 'vind ik ooit de ware'. Daar zou je beter een regel overmaken en eventueel als er zo een topic voorkomt de post EDIT-en met een kleine waarschuwing of nota.

Dit is echt iets wat me nog dwarszit en ik wil jullie mening/standputen erover willen horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimedo mei 26 2011, 08:34

We moeten ergens de grens leggen (ben ook steffi) en we staan toe dat als het verhaallijnen zijn, er eerder een koppel mag ontstaan. Players/loverboys/etc... Veroveren het ene meisjes of jongen na de andere.
Als je zo'n accje wilt spelen kun je het ons altijd melden of je kunt er een leuke verhaallijn van maken zodat wij dat ook weten.
Naar mijn mening krijg je hier snel en veel punten. Op veel rpg gelden zulke regels van het aantal punten of posts voor je een partner mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimé

Aimé


Aantal berichten : 24
Punten : 63
Registratiedatum : 23-05-11

Character sheet
Leeftijd: Do you wanna know that?
Partner: Michael, i miss you
Verslaving: You don't wanna know that 0.o

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimedo mei 26 2011, 09:03

Drew schreef:
We moeten ergens de grens leggen (ben ook steffi) en we staan toe dat als het verhaallijnen zijn, er eerder een koppel mag ontstaan. Players/loverboys/etc... Veroveren het ene meisjes of jongen na de andere.
Als je zo'n accje wilt spelen kun je het ons altijd melden of je kunt er een leuke verhaallijn van maken zodat wij dat ook weten.
Naar mijn mening krijg je hier snel en veel punten. Op veel rpg gelden zulke regels van het aantal punten of posts voor je een partner mag.

Misschien moet je het er bij de regels als extra notitie erbij zetten, zodat het voor andere duidelijk wordt dat het kn of mag met toestemming Wink
Maarreuhm, sorrt dat ik nu dit voorbeeld gebruikt, jij gaat nu partners worden met Iris maar jullie hebben beiden nog geen van elk 400 punten, kan ik dat zien als een toelating of een uitzondering zoals je al hebt gezegd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Administrator
Megan


Aantal berichten : 285
Punten : 832
Registratiedatum : 19-11-10

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: I'm too fat..
Verslaving: Anorexia & Smoking

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimevr mei 27 2011, 01:47

Hmm, misschien dat we 300 punten kunnen doen, maar lager ga ik echt niet. Dit is inderdaad gebaseerd op het echte leven, maar ik wil niet dat er straks binnen 1 topic alweer een koppel is ontstaan. Nope, ik wil het aantal punten best verlagen maar daar houd het ook mee op. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://youthcentrum.actieforum.com
Mitchell

Mitchell


Aantal berichten : 40
Punten : 106
Registratiedatum : 17-05-11

Character sheet
Leeftijd: 18,5 jaar
Partner: Je realiseert straks pas dat je een diamant bent kwijt geraakt, en stenen aan t' verzamelen bent.
Verslaving: Alcohol

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimevr mei 27 2011, 09:20

Dan heb ik ook liever 300 punten maar ik vind het nog steeds een beetje raar. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar ik stoor me eraan dat er zo weinig vrijheid is aan deze roleplay. Voor mij persoonlijk werkt dat demotiverend om online te komen maar dat kan ook aan het onderwerp liggen alleen schiet ik dus weinig op met honderd regels over punten.
Toch weet ik dat je niet van mening gaat veranderen dus ik heb liever dan die 300 punten dan die 400.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimeza mei 28 2011, 01:13

De regels over de RPG zijn redelijk soepel. We stellen er liefst een minimum op zodat de rpg van YC kennen en we zeker zijn dat ze niet na twee posts al een koppel vormen. In het echte leven ga je ook niet ineenkeer met iemand gaan die je maar een keer ziet. Dus daarom dat we punten erop zetten. Als we zien dat je bv nog mar 212 (ik zeg maar wat) punten hebt maar dat is enkel door te posten in een topic dat met die persoon is en je wilt het graag zullen wij dat heus niet wijgeren. We zijn een jonge RPG en gaan heus niet zeggen dat het dan niet mag. Het moet leuk blijven voor iedereen hé Wink

btw: Drew is wel verliefd maar ze vormen nog geen koppel ^^
Verliefheid mag dus wel al eerder maar echt koppeltje vormen mag pas vanaf 300 punten. Dus mensen: Wees Creatief en enjoy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimé

Aimé


Aantal berichten : 24
Punten : 63
Registratiedatum : 23-05-11

Character sheet
Leeftijd: Do you wanna know that?
Partner: Michael, i miss you
Verslaving: You don't wanna know that 0.o

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimeza mei 28 2011, 03:40

Ow jawel, er zijn mensen die binnen de eerste ontmoeting al een koppel vormen. Meestal vlot het daarna niet echt meer, maar het gebeurt (Jah ik ken iemand en nee, ik zeg niet wie... xD)
300 puten vindt ik nog steeds redelijk veel en ik zal het blijven zeggen dat je het er misschien onderaan de regels moet melden dat er uitsonderingen kunnen komen, zodat dat al duidelijk wordt/is voor nieuwkomers, die er misschien ook wat mee zitten. Wink

Persoonlijk zou ik het naar 200-250 punten zetten met de voorwaarde dat je de persoon zeker al even een paar keer bent tegengekomen voor je er partners mee wordt. Overtredingen zullen snel worden opgemerkt, want dat soort topics vallen nogal snel op.

Met 300 punten ben ik al meer tevreden, maar ik vindt, net als Mitchell, dat het eventueel nog wat lager kan

@Steffi -> Srry, dacht dat jullie al een koppel gingen worden. Maar als dan verliefheid wel mag, dan kun je toch eventueel ook al een koppel vormen, want ook verliefde mensen kussen en doen andere verliefheid-mensen-dingen. Mag dat dan wel? Want wat versta je ook onder een koppel? Personen die van elkaar houden, ja, dat weet ik al. Maar wat als je van elkaar houdt, maar bindingsangst hebt en al kust en al die andere dingen doet. Zien jullie dit als een koppel, want voor mij is het in principe hetzelfde. (Met dat verliefheid bedoel ik niet Drew en Iris, want volgens mij hebben die nog niet zoveel gedaan xD)

Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Administrator
Megan


Aantal berichten : 285
Punten : 832
Registratiedatum : 19-11-10

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: I'm too fat..
Verslaving: Anorexia & Smoking

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimeza mei 28 2011, 05:08

Je mag wel gewoon verliefheid dingen doen zegmaar. Daar heb je geen aantal punten voor nodig, maar om echt partner te worden moet je 300 punten hebben nu. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://youthcentrum.actieforum.com
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitimeza mei 28 2011, 06:15

On der verliefheid kun je verstaan dat het nog niet officieel is. Dat ze elkaar beter leren kennen en evenuteel kussen en handen vasthouden, etc...
Maar zodra iemand het aanvraagd om het zo te zeggen is het officieel. Dus daar moet je 300 punten voor hebben. Zo erg is het dan toch nog niet hé?
Ik heb trouwens de regels aangepast en het staat er tussen haakjes bij dat er pas na overleg een uitzondering mag komen ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Partner met 400 punten, niet iets te veel? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Partner met 400 punten, niet iets te veel?   Partner met 400 punten, niet iets te veel? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Partner met 400 punten, niet iets te veel?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Partner ja of nee?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overleg :: Discussies-
Ga naar: