Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [VL] nobody said it was easy ..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hailey

Hailey


Aantal berichten : 119
Punten : 372
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : kartonne doos

Character sheet
Leeftijd: 17 ~ 17 march 1994
Partner: sooner or later, you'll be loved - just not now
Verslaving: alcohol, agressie en 'kent geen grenzen'

[VL] nobody said it was easy .. Empty
BerichtOnderwerp: [VL] nobody said it was easy ..   [VL] nobody said it was easy .. Icon_minitimeza jun 11 2011, 05:43

'.. but no one ever said it would be so hard,'

nou ja, ik zal de onzinpraat maar achterwege laten en proberen het niet te lang te laten worden Woowheid dus lees en huiver .. of niet .. als er iets in strijd is tegen de regels, let me know ;o

~~

[Meisje1] en [Jongen1] komen elkaar tegen in de discotheek. Er is chemie tussen de twee, drinken het een en ander en de volgende ochtend worden ze -geen idee waar, in de kliniek lijkt me geen optie- naast elkaar wakker. Ze besluiten samen dit allebei maar heel snel te vergeten en allebei door te gaan met hun leven. Ze zien elkaar een hele poos niet.

[Meisje1] voelt zich al een hele tijd niet goed, en gaat naar haar beste vriend ([Jongen2]) voor advies. Ze bezoeken een huisarts (dit gebeurt onopvallend, de kliniek mag natuurlijk van niks weten) en die geeft [Meisje1] een zwangerschaps test mee. De vriendin van [Jongen2], [Meisje2], ziet dit allemaal gebeuren en is woedend, zonder het verhaal te kennen natuurlijk. Zíj stapt dan weer naar [Jongen1] voor troost. Van haar hoort hij dat [Meisje1] dus zwanger blijkt te zijn, en ondanks dat [Meisje2] zegt dat [Jongen2] de vader is, weet hij zeker dat dát niet waar is.

[Jongen2] en [Meisje1] worden closer dan ooit, maar [Meisje1] heeft niet door dat hij meer achter hun vriendschap zoekt, want daar zit zij totaal niet op te wachten. Ze zit met haar hoofd vooral bij [Jongen1] en de baby. Ook [Jongen1] heeft nog gevoelens voor [Meisje1], maar die is veel te druk met [Meisje2] troosten en daardoor denkt [Meisje1] ook weer dat hij niets met haar te maken wilt hebben. Door al deze misverstanden word het een behoorlijk zootje, en aan jullie de taak om dat op te lossen ;>

~~

nou ja dat was m :') je mag voor de VL een nieuw acc maken, maar ook met je bestaande inschrijven .. het maakt mij niet zoveel uit, zolang ze maar in het verhaal passen.

ik zoek dus 2 meisjes en 2 jongens, en het liefst verander ik de boel niet want dan word het zo onoverzichtelijk

xox
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[VL] nobody said it was easy ..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overig :: Verhaallijn-
Ga naar: