Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ideetje XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitimema jun 13 2011, 02:42

In een instelling als deze zijn er meestal van die therapieën, maar ook in groep.
Misschien zou het wel leuk zijn als er iets komt dat iets heeft van een groepswerk,, één begeleider en dan de een paar patienten die dan over iets moeten praten,,
Het is maar een idee XD

xx
Rue
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitimedi jun 14 2011, 06:49

Het idee van groepstherapieën vind ik op zich wel leuk, je kunt dan inderdaad gewoon een praat groep hebben. Maar er kunnen ook andere therapieën gegeven worden, zelf zit ik te denken aan een opleiding Creatieve Theapie met het medium drama, maar een dergelijke therapie zou ook bijvoorbeeld in de kliniek toe gepast kunnen worden. Drama is een medium dat wel in afkickkliniek gebruikt word, maar je heb ook muziek, dans en kunst. Natuurlijk is het wel de vraag of het te realiseren valt... Of überhaupt groepstherapieën mogelijk zijn. Ten eerste heb je er een therapeut of begeleider voor nodig en ik betwijfel of iemand die wilt spelen. Dit valt misschien wel op te heffen door hem er gewoon bij te bedenken, desnoods word er afgesproken wie van de leden die zelf ook mee doet aan de therapie ook de therapeut speelt dat die persoon bijvoorbeeld het eerste deel van zijn post vanuit de therapeut schrijft en daarna vanuit zijn eigen karakter. Dan is het denk ik wel te doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
kellan

kellan


Aantal berichten : 39
Punten : 160
Registratiedatum : 09-06-11

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: I have enhough on my drug, why do i need someone els.
Verslaving: drugs, slaap/kalmeringsmiddelen, alcohol, adrenaline en agressie stoornis.

Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitimedi jun 14 2011, 06:51

Ik vind dit toch wel echt een top idee.

Hoewel er veel jongeren zullen zijn die hun mond toch niet opentrekken. Want Kellan zou in het begin toch echt vertikken om wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitimedi jun 14 2011, 07:01

Ik moet het inderdaad nog wat uitwerken XD
MAar inderdaad daar dacht ik ook aan dat de eerste ook de therapeut speelt,, en Kellan volgensmij is dat bij iedereen op begin maar daarvoor is de therapeut.. xD
Danku voor jullie reacties Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitimedi jun 14 2011, 07:07

Ik denk idd dat veel mensen dat hebben, Domenico is ook niet zo spraakzaam als hij wat over zichzelf moet vertellen. Ja ik denk dat als de topic opener ook de therapeut speelt het wel zal werken, in dat geval vind ik het een erg leuk idee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitimedi jun 14 2011, 07:28

Steffi hier ^^

Ik vind het alvast een goed idee.
Als we het samen verder kunnen uitwerken wordt het vast leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ideetje XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje XD   Ideetje XD Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ideetje XD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: