Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'het onzin topic'

Ga naar beneden 
+16
David
Alex
Damon
Chloe
Ruby
Justin
kellan
Rue
Claudia
Mitchell
Hailey
Thalaisa
Aimé
Jill
Domenico
Steffi
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Volgende
AuteurBericht
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:01

ghehe, ik wil posten, maar niet echt, maar toch weer wel
zeur zeur zeur, ja, ik ben een zeur, soms dan 'het onzin topic' - Pagina 13 2770216590
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:05

Lekker tegenstrijdig Razz Maar eigenlijk heb ik dat ook wel eens, en ik kan ook een enorme zeur zijn (aa)
Ah, ik wil mijn cijfers van de toets week weten maar ze zetten ze maar niet online Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:28

ghehe, ik heb volgende week pas examens, maar ja,
wat wil ik nu nog zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:39

Echt ik blijf het raar vinden dat je in België elk jaar weer examens heb, hier heb je het alleen in je laatste jaar. Al mijn toetsen tellen wel mee voor me eind examen -is vanaf de 4de op vwo- maar ze heten gewoon toetsen XD Mijn toets week is nog niet is ook nog niet afgelopen hoor, was het maar zo (aa)
Daar is het onzin topic voor je mag er de grootste onzin neer zetten die je kunt bedenken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:45

Ja, maar ik weet het niet, is een toetsenweek niet gewoon al je leerstof van heel het trimester, of heb ik het nu fout. En in België kreeg je volgens moi in het 5de en 6de jaar je examens van 2 trimesters bij elkaar, dus dan heb jr er rond kerstmis geen, 'het onzin topic' - Pagina 13 47494778 Maar ik had er wel rond kerstmis, ben nog een eerstejaars. Maarja, heb wel een uitzich op alles wat er op de school naast ons gebeurd vanuit onze klas,xd, soms zitten we met heel de klas aan het uiterste raam, zien we alles wat er gebeurd bij die 3de, 4de, 5de en 6dejaars,xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:47

In het derde begint dat al van de bijvakken dieje twee trimesters samen hebt!! Dat is zo stom,, dat heb ik vlgend jaar XD
Waarschijnlijk ga ik vandaag niet meer posten,, ben moe van al dat leren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 08:52

kee, mwuhahaha, gisteren ging het op de school naast on zo:
Koppel maakt ruzie
Jongen kijkt smekend naar meisje
Meisje draait zich om en kijkt in de ogen van jongen
Koppeltje kust
Koppeltje begint weer ruzie te maken.
Meisje loopt weg.
Jongen loopt achter haar aan.
Meisje wil het niet weten.
Jongen draait zich heel zielig om en loopt dus ook weg.
Meisje is weg.
Jongen moet waarschijnlijk bijna huilen.

En daar zaten we dus, met de klas, aan het raam, naar de show te kijken, het enigste wat mistte was popcorn, of pizza, het was best erg, maar zoooww dramatisch, en zo van, dat moet ik zien
'het onzin topic' - Pagina 13 2770216590
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 09:00

Nah, dat is niet zo Wink Het licht aan de leraar hoe veel je op krijgt, moest voor me bio toets het hele boek leren dus dat is alle stof van het hele jaar Sad
Whaha sensatie zoeker jullie XD

Wij zitten met drie scholen naast elkaar, echt grappig al die vooroordelen. Je hebt de kak school, de aso school en de vrije school die als zweverig en weerd word gezien XD Ze kloppen ook wel een beetje, niet helemaal wel een beetje... (aa)
En toen ging ik met me broer film kijken ^^ Ciao guys Knuffelheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 09:06

mwuhahahah, maar wij hebben wel een reden nodig om eens op te staan midden in de les en niet te luisteren naar de leerkrachten, en als je bij hét raam zit, hét met dat accent van it's awesome. Dan is het nog beter, en dan kijk je meestal en dan zit je druk te doen bij alles wat er gebeurd, en dan let de leerkracht niet op, en dan ja, loopt iedereen naar dat raam, dat is onze enige ontspanning midden in de les 'het onzin topic' - Pagina 13 47494778

doei 'het onzin topic' - Pagina 13 4118352556
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 12:38

Whaha XD

Damn, ik zou posten bij Steffi maar het is me niet gelukt. Denk ook niet dat ik het nog ga doen, want dan ben ik morgen echt dood en me ouders trekken me om uiterlijk kwart over negen sowieso uit bed --' I know dat ik had gezegd dat ik zou posten, al moest ik op blijven tot 1 uur. Maar het is onderhand al half twee geweest dus ergens geld het ook niet meer (aa) Ik zal morgen posten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimeza jun 18 2011, 20:23

dan is morgen, al na deze dag vandaag 'het onzin topic' - Pagina 13 4045148636
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Aantal berichten : 119
Punten : 372
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : kartonne doos

Character sheet
Leeftijd: 17 ~ 17 march 1994
Partner: sooner or later, you'll be loved - just not now
Verslaving: alcohol, agressie en 'kent geen grenzen'

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 00:17

fijne vaderdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 00:27

Hello guys Very Happy
Ik ben klaar met leren ^^

Phaha, lekker bijdehand Ruby Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 00:33

i know,
ik heb ook erg uitgebreide grammaticale constructies 'het onzin topic' - Pagina 13 4045148636
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 00:37

En nu ga je ook nog eens moeilijk doen? XD
Ik niet, ik faal op het gebied van grammatica nogal hard. Had laatst een 5,7 voor een boekverslag omdat ik te veel fouten maakte --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 00:45

ghehe, mijn gramatica is slechter dan slecht, maareh, hoe ik op die zin kom, er zitten een paar jongens in mijn klas, echte streversn en ze beweren dus dat die zin die ik zei wilt zeggen dat ik een erg uitgebreide woordenschat heb,xd
en ze zeggen ook van die dingens als: Vader, ik heb felicalien in mijn pampoerijn, 'het onzin topic' - Pagina 13 47494778
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 216
Punten : 677
Registratiedatum : 07-05-11

Character sheet
Leeftijd: 16.5
Partner: /
Verslaving: drugs, geheugenstoornissen en kan zich niet beheersen

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 01:55

@Daphne zal morgen pas weer kunnen antwoorden, te druk met latijn, dus sorry..
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 02:12

Geeft niet hoor Myrthe, succes met leren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Aantal berichten : 72
Punten : 218
Registratiedatum : 16-06-11

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Pff, ya think i'm starting that crap
Verslaving: Anorexia and hurting herself, also drugs sometimes to forget everything

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 02:49

OMG, check mijn falende blenddinges

'het onzin topic' - Pagina 13 Ladyvoldemort
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 06:24

Heleuw iedereen ^^

Foei foei Daphne, hoe durf je Steffi zo te verwaarlozen? En ze is nog zo lief xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 06:36

Sara Knuffelheid
Forgive me please? (aa) Ben nu aan het posten bij Steffi ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 06:53

Oké oké ik vergeef je Knuffelheid

Omg weet je wat ik pas had opgemerkt? Dat er in het onderschrift van domé een spuit staat ö
ofwel begin ik door te flippen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 07:03

Jeeh Very Happy
Dat is geen spuit, het is of een stuk op een muur/boot/paal ik weet niet precies van welke foto het is (aa) Heb hem niet zelf bewerkt, heeft een vriendin voor me gedaan ^^ Heb haar de foto's gegeven, volgens mij is het afkomstig van een paal aan de kant van het water waar je een boot aan kan binden ofzo xD Dus nee, het is geen spuit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffi

Administrator
Steffi


Aantal berichten : 462
Punten : 1424
Registratiedatum : 05-05-11

Character sheet
Leeftijd: 17,5 years
Partner: Love always hurts, but I do love you
Verslaving: Drank, gewichtwisselingen.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 07:19

omg, het lijkt er wel erg op als je er naar kijkt ö
vind hem btw goed bewerkt hoor ^^
complimenten aan die vriendin.
Kzou voor steffi ook maar eens een mooi onderschrift moeten maken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Domenico
CVDM
Domenico


Aantal berichten : 314
Punten : 1014
Registratiedatum : 15-05-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Please stop messing with my mind, I can't handle this and you're beter of without me.
Verslaving: Heroin and alcohol.

'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitimezo jun 19 2011, 07:35

Ik zal het tegen haar zeggen ^^
Damn, ik wou eigenlijk CSI gaan kijken maar nu heb ik me post nog niet af --' Maar nouja, ik schrijf hem nu eerst wel even af (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'het onzin topic' - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'het onzin topic'   'het onzin topic' - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'het onzin topic'
Terug naar boven 
Pagina 13 van 26Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'Het onzin topic.'
» 'Het onzin topic.'
» Opgepast, Priscilla maakt een Meeting's Topic =D
» Het persoon dat geen naam voor haar topic wist te bedenken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Off'topic :: Kletsschuur-
Ga naar: